♥ ❤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ❤ ♥

Okej vad ska man skriva om denna dag då? Skolan va som den alltid är på fredagar tyyp. Efter den så åkte jag till täby och träffade ***** (massa hundra namn som man inte orkar skriva ut) Sen taggade jag hem ganske så tidigt, jag och mamma åkte till torget och handlade midda. Sushi blev de och till efterrätt macarons! fatta underbart! ♥ Efter de så träffade jag den så himla älskade philip ;) haha underbart aså. Nej men de va soft och vi typ drog in till stan och tröffade lite kompisar och bara hade de mys ♥
haha jadu någon random bild vi tog ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha jaa det är ju fredag den 13 iaf... Stackars dig

2011-05-14 @ 08:53:27
Postat av: Anonym

gud va underbart skulle jag också vilja ha! <333

2011-05-14 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0