Älska din nästa

Okej nu skall jag berätta dom senaste dagarna nu då? Okej igår så drog jag till, centrum efter skolan lite snabbt. Sedan åkte jag, max och felisia vidare till berga och hem till max. De va trevligt men vi va inte där särskillt länge utan vi drog tillbax till åkersberga centrum där vi träffade av tillfällighet ellen, sofia och christoffer. Vi lämnade max och åkte vidare hem till ellen. De va från början tänkt att christoffer, felisia och sofia skulle sova där men sen så fick dom inte de så dom sov hos mej istället. Vi hade världens otur me bussar och tågen och kom hem runt 12 då vi började kolla på saw. haha ;) Sen i morse hade jag sovmorron till 10 så de va soft och jag föllde dom till tåget där jag även tog bussen till skolan. Skolan va hemsk för vi åkte till någon avloppsstation, så kallat käppala. Usch stank som in i helvete och vill aldrig tillbax! Sen tog jag snabbt tåget till centrum och träffade max, adrian och jacob en liten stund. Sen åkte dom till berga och jag hem för jag pallade inte åka me dit. ♥
Älska din nästa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

.....

2011-05-18 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0