Grönan vart de igår

Okej lite random såhär asså jag trodde att de va söndag i lördags haha. Men igår så va jag på grönan me en kompis, de va skitkul även fast vi fick stå i kö till den nya Twister i en timme och 50min :PP haha segt som fan asså.. Såg även Micah och Kevin, jag tyckte att hon va grymmt mycke sötare i verkligheter och verkligen inte tjock! Hon ser fan skitbra ut för att nyss ha fött barn! haha, Idag i alla fall så åkte jag hem till louise efter skolan. Vi bakade första en totalt misslyckad kaka och sen gick vi ut me danne och typ åkte longboard ♥
Bild på mej och älsklingen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

gu va snygg du är!

2011-05-24 @ 08:21:11
Postat av: vivi

Naaw men vad fjortis jag är..

2011-05-24 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0