1 Oktober

Ingen aning om när jag skrev senast men nu var det ju ett tag sen igen. sitter och kollar på något på tv, inte insatt om man säger så. Lite snabbt om vad jag har gjort senaste dagarna då. Onsadgs, sluta halv 11! hahah njuter varje gång jag säger det. Torsdags va det orgenteringsdag, vill hellst inte veta resultatet. Sen i fredags hade jag studjedag! Både då och idag har jag varit med baby, isabel, me och även erik ett tag. Isabel och min älskling sov hos mig. De va mysmys ska ni bara veta ;) Denna lördags-kväll har jag bara varit hemma för pappas nya tjej är här och hennes barn va här på midda så jag va tvugen att va här. Mysigt och så men känns så otroligt onödigt att slänga bort en lördag kväll på. Morgondagens planer är oklara än så länge så får se var ödet tar mig. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera din skitunge!!

2011-10-05 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0