Har aldrig haft så många att tacka för så lite

trevlig dag idag. Sådär 3timmas håltimme då jag och Isabel åkte iväg och hade de lite trevligt. Efter jag slutat åkte vi till stan & åt på sådär 15min för att sen hinna med tåget tillbax. vadå stress. Gick lite snabbt hem och dumpade lite saker för att sen gå till tåget och hämta upp Max. Trevligt att träffa honom efter att han har varit borta i Tyskland. -,- Min far skjutsade mig till min mor så jag kunde hämta lite grejor. Snäll far jag har. Sen nu träffade jag Mattisa lite snabbt. Skitnajs eftersom han har precis skaffat moppe nu så honom kan man träffa på 10 min. Asså gu jag fattar inte själv vad jag skriver.

Halv-sne bild på mig i mitt nya bruna hår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snyggt det blev!

2011-09-26 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0